Hierarchia

Vanilj jest to pewnego rodzaju wataha, a więc bez hierarchii ani rusz dalej. Będzie ona zawierać to co najważniejsze, stanowiska i stopnie. Nie zabraknie krótkich opisów wtajemniczających w dany "szlak kariery".

Stanowiska - przeznaczone dla wilków. W oznaczenia kolorami bawić się nie będziemy. Przy nazwach będzie podany limit, uwagi czy każdy może je wybrać, czy nie oraz krótki opis. Dodatkowo pogrupujemy stanowiska, żeby tak lekko ogarnąć co i jak. Prosimy o wybieranie początkowych stanowisk, czyli na początku nie "strzelamy" od razu generała czy coś takiego.

Organy władzy:

Alfa - priorytet watahy, w końcu czego można się spodziewać po władcy, najważniejszym wilku w watasze? Pełni najwyższe dowództwo nad członkami sfory. Na ogół jest to wilk "do wszystkiego".
Członkowie pełniący tą funkcję (∞) - Valkoinen
Stanowisko przydzielane przez administrację.
Beta - kolejny jeden z najważniejszych członków grupy. Prawa łapa Alfy, no bo w końcu ktoś musi. Pomaga w obowiązkach najwyższego władcy.
Członkowie pełniący tą funkcję (∞) - Raymond
Stanowisko przydzielane przez administrację.
Gamma - stosunkowo już mało ważne stanowisko, ale jednak jeszcze coś. Wilk na wzór Bety, jest to głównie stanowisko podkreślające udział w watasze, poboczne. Jest to najbliższa rodzina najwyższych władz bądź byłe Alfy czy też Bety.
Członkowie pełniący tą funkcję (∞) -
Stanowisko przydzielane przez administrację.

Armia:

Generał - wojsko bez generała, to wojsko stracone. Wilk odznacza się niesowitą wolą walki oraz wspaniałą współpracą. Oprócz funkcji przywódczej pełni również funkcję szkoleniową, ktoś musi podjąć się uczenia wojowników.
Członkowie pełniący tą funkcję (2) -
Wojownik - zasłużony członek korpusu. Wilk noszący to miano jest jednym z najlepszych. Nie został wojownikiem od tak, wykazał się wytrwałością i znajomością bitewną na polu walki.
Członkowie pełniący tą funkcję (∞) -
Najemnik - opanował podstawy walki, stał się silny fizycznie jak i psychicznie. Powoli, powolutku odnajduje swoje miejsce w walce.
Członkowie pełniący tą funkcję (∞) -
Rekrut - wilk wkracza w życie watahy kierując się ścieżką woja. Poważnie zbytnio nie udziela się w walce. Skupia się głównie na szkoleniu i poznawaniu tajników walki.
Członkowie pełniący tą funkcję (∞) -
Stanowisko początkowe.

Zaopatrzenie:

Łowca - wie jak zabrać się za każde stworzenie. Cichy i bezszelestny chód już jest wpisane w jego zdolności zaliczonych do mistrzowskich. Potrafi sobie poradzić z największym skupem drapieżców i świetnie rozprowadza akcje łowieckie.
Członkowie pełniący tą funkcję (2) -
Drapieżca - już jest coś na rzeczy. Aktywnie bierze udział w łowach i świetnie dogaduje się z współpracownikami. Potrafi od razu stwierdzić czy zwierzyna warta jest łowu, czy jednak lepiej zostawić.
Członkowie pełniący tą funkcję (∞) -
Tropiciel - czas użyć zdobytej wiedzy i wytropić jak najlepszą zwierzynę. Cieszyć się kiedy misja okaże się sukcesem, wstydzić, kiedy znalazło się zbyt trudne łowisko.
Członkowie pełniący tą funkcję (∞) -
Szarak - tak jak rekrut, dopiero co wkracza do życia watahy, ale podąża ścieżką łowcy. Zapoznaje się dopiero z zdaniami, ale głównie z teorią. Nie udziela się w łowach.
Członkowie pełniący tą funkcję (∞) -
Stanowisko początkowe.

Grupa Zwiadowców:

Niewidzialny - zbieranie informacji to dla niego pestka. Kamuflaż jasna sprawa, opanowane do perfekcji. Nie zostawia po sobie żadnych śladów, podobnie jak łowca posiada bezszelestny chód. Nieźle wyczulone zmysły słuchu i węchu.
Członkowie pełniący tą funkcję (2) -
Szpieg - grupowo przechodzi do innego świata. Staraja się zdobyć jak najwięcej informacji o wrogich oddziałach. Za zgodą i przywództwem niewidzialnego planuje akcje lekko-szkodzące wrogowi.
Członkowie pełniący tą funkcję (∞) -
Wywiadowca -  zdobywa krótkie informacje. Nie koczuje długo na swojej pozycji. Stara się nadesłać jak najwięcej informacji, by ktoś inny mógł się tym zająć.
Członkowie pełniący tą funkcję (∞) -
Cichociemny - szkolenie, cudowny okres dla cichociemnego. Teoria i niezbyt trudne praktyki. Z lekka pasożyt, jednakże to tylko chwilowe.
Członkowie pełniący tą funkcję (∞) - Eternal
Stanowisko początkowe.

Patroni:

Duchowy Wódz - zajmuje się już nie tylko leczeniem, ale również walką. Za pomocą ksiąg, właściwości ziół (i nie tylko) jest w stanie zaszkodzić wrogowi, nie koniecznie używając swojej mocy. Z zaświatami dogadują się bezproblemowo, potrafią przenieść duszę zmarłego do danego przedmiotu na jakiś czas.
Członkowie pełniący tą funkcję (2) -
Szaman - leczenie opanowane do mistrzowskiego poziomu. Teraz pracują nad zdolnościami "paranormalnymi". Zaczynają widzieć zmarłych, potrafią się z nimi porozumieć.
Członkowie pełniący tą funkcję (∞) -
Uzdrowiciel - wiedza już jest, teraz praktyka z zastosowaniem poznanej teorii. Pomaga swoim, przygotowuje im opatrunki, maści lecznicze oraz różne leki. W razie potrzeby, opatruje rannego, a nawet się nim zajmuje do czasu, aż nie będzie z nim lepiej.
Członkowie pełniący tą funkcję (∞) -
Zielarz - rozwija swoje umiejętności i wiedzę na temat surowców, minerałów (np. kamienie szlachetne, zioła). Poznaje wszelakie techniki leczenia. Pomaga uzdrowicielowi, a czasami nawet szamanowi.
Członkowie pełniący tą funkcję (∞) - Inamoratio 
Stanowisko początkowe.

Strażnica:

Ogniomistrz - opanował sztukę tworzenia strategii. Ma czujne oko, nic mu nie przemknie niezauważone. Wie jak zachować się podczas sytuacji kryzysowych. Sprawnie dowodzi swoimi podwładnymi i kieruje innych do bezpiecznych miejsc. Często bierze udział na froncie, mimo, że nie jest to jego obowiązek.
Członkowie pełniący tą funkcję (2) -
Strażnik - wartownik, który nigdy nie schodzi ze swojej służby. Praktycznie nigdy nie jest sam, a więc w razie wypatrzenia zagrożenia może kogoś wysłać by podał informację dalej. Podczas ataku, tak naprawdę należy do pierwszej linii walczącej, dopiero później pojawiają się wojownicy.
Członkowie pełniący tą funkcję (∞) -
Strateg - już wiadomo jak mniej więcej wygląda służba, a więc można skupić się na obmyślaniu strategii. Można już powoli domyślać się, że później będzie nieco trudniej, ponieważ ogniomistrz może być w danej chwili zajęty.
Członkowie pełniący tą funkcję (∞) -
Czajka - zaznajamianie się z zadaniami oraz prawami. To cudowny, ale również żmudny okres zawodowy w karierze. Czajka ma jeszcze na tyle dobrze, że musi być na praktycznie każde wezwanie strażnika.
Członkowie pełniący tą funkcję (∞) -
Stanowisko początkowe.

Pozostałe:

Posłaniec - szybki i zwinny. Posiada coś co przykuwa uwagę innych. Nie dostarcza tylko zwykłych rozkazów od wyższych służb do nieco niższych. Często rozgłasza nowe wieści, taki mały aktywista.
Członkowie pełniący tą funkcję (2) - Glimmer
Opiekun - opiekują się najmłodszymi, ale również schorowanymi. Są to godne zaufania postacie, które dbają o dobro innych. Co prawda powinni być troskliwi i oddani swoim podopiecznym, ale rzadko kiedy ktokolwiek przekłada to nad własne życie.
Członkowie pełniący tą funkcję (4) -
Czyściciele - każdemu wydaje się, że pracy sprzątacza oddają się osoby, które do niczego się nie nadają. To nieprawda, stanowisko dosyć lubiane. Wszystko jest na spokojnie, a podczas pracy można sobie porozmawiać. Poza tym pewnie jak tak wędrują po wszystkich kątach ośrodka, mają ciekawe informacje.
Członkowie pełniący tą funkcję (5) -
Omega - nic nieznaczące, niepotrzebne wilki.
Członkowie pełniący tą funkcję (∞) -

Jeśli ktoś chciałby wymyślić dodatkowe stanowisko, proszę bardzo - będzie naprawdę miło.


Stopnie - związany z ludzką postacią, jednostka swoim stopniem reprezentuje nie tylko siebie, ale również swojego partnera. Tutaj już nie ma co chcą to mają. Aktywność, czas spędzony na blogu - to się głównie liczy (no i oczywiście pełniona funkcja na blogu, np. administracja). Nie ma za bardzo czego tłumaczyć, po prostu stopnie będziemy określać gwiazdkami (), im więcej, tym wyższy stopień. Z czego najniższy będzie oznaczony jedną, a najwyższy dwunastoma.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz